Tuesday 8 February 2011

Šodien bija tik laba diena.
Nekāda darba, nekādas skolas, nekādas slodzes.
No rīta es saņēmu ļoti labu ziņu. Tad zvanu no mammas.
Un tad es gulēju gultā un klausījos labu mūziku un vēroju lidmašīnas, kas pacēlās gaisā. No manas istabas, kad ir skaidrs laiks viņas var redzēt uzlidojot ik 2 minūtes, lielas, mazas...
Tad es pastaigājos pa pavasarīgo gaisu, aizgāju mierīgi uz veikalu, aizgāju mazgāt veļu, tad uz sava jaukā balkoniņa karināju, lai žūst, tad es pagatavoju sev garšīgas un veselīgas pusdienas. Un visa diena tādā garā... nekā īpaša, bet tik īpaši.
Tas varbūt izklausās smieklīgi no malas, haha
Bet šis ir tas, kas man tik ļoti pietrūkst un kā man nav. Idille, laiks pašai ar sevi, laiks lasīt grāmatu, klausīties mūziku mājās, dziedāt un skaitīt lidmašīnas.
Brīnišķīga diena

No comments: