Saturday 13 March 2010

lv

Jau ieprieksh atvainojos visu latvieshu priekshá par to, ko teikshu, bet diemzhél latvieshu valoda nekam neder. Neviens vinju nezin, nevienam vinja nav vajadzíga. ça sert a rien de la connaitre. Tá ir! Un mani te uztver ká trilingue (trís valodígo cilvéku lol), kaut gan es esmu ísts un neviltots chetrvalodígais! :D

Bet nu labi! Patriotisma péc es tomér priecájos, ka zinu sho valodu ( pamazám sáku gan aizmirst). Priecájos par visiem LV superígajiem cilvékiem, Jánjiem, júru, un tá...

Pamazám sák gribéties uz máju pusi! Ípashi jau vasará, kad bús silts! Un es beidzot redzéshu savu másinju, kas jau párvértusies par tádu lédiju, ka ak vai! Pieméra pati sev kleitinjas un danco spogulja priekshá!
Es vinu noteikti njemshu pie sevis, kad paaugsies.
Tádai lédijai jámácás un jáaug Parízé!)

No comments: